اعضای هیات علمی

بازگشت

روان شناسی پیشرفته شخصیت

در این بخش می توانید عناوین مربوط به هر هفته را مشاهده کنید

نام و نام خانوادگی استاد: ایران داودی

مرتبة علمی: استادیار

آدرس ایمیل: davoudi_i@scu.ac.ir

دانشکده: علوم تربیتی

گروه: روان شناسی

نیمسال تحصیلی: اول 01-400

دورة تحصیلی: کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی

 

نام درس: روان شناسی شخصیت پیشرفته

تعداد واحد: 2 واحد

جایگاه درس در برنامة درسی دوره: درس اصلی

هدف کلی:

اهداف یادگیری:

کسب توانایی  کاربرد  اصول یادگیری در بافت شخصیت های مختلف

رفتار ورودی:
آشنایی با نظریه های شخصیت

 

مواد و امکانات آموزشی:

پاور پوینت، امکانات جستجوی اینترنتی

روش تدریس:

 سخنرانی و اراثه گزارش

 

وظایف دانشجو:

 حضور منظم و به موقع در تمام جلسات کلاس

 انجام مطالعه مروری در یک عنوان پیشنهادی  و اراثه آن در کلاس

تهیه یک خلاصه کوتاه از گزارش خود و اراثه آن در گروه واتس اپی کلاس دو روزه قبل از اراثه در کلاس

مشارکت فعال در مباحث

 

شیوه آزمون و ارزیابی:

 ارزیابی استاد از میزان مشارکت دانشجو در مباحث کلاسی (5% کل نمره)

 گزارش شفاهی مطالعه مروری (50 %کل نمره)

 امتحان تشریحی میان ترم و پایان ترم (45 %کل نمره)

 

منابع درس:

نظریه های شخصیت  (شولتز و شولتز)

پایگاههای اطلاعاتی معتبر

هفتة یکم

27/6/400- 31/6/400

آشنایی با برنامه های کلاس، مقررات و وظایف

ارزیابی رفتار وردی دانشجویان

انتخاب موضوع برای مطالعه مروری از بین موضوع های پیشنهاد شده

تعیین تاریخ اراثه های دانشجویان

هفتة دوم

3/7/400- 9/7/400

Who Are Our Students? Understanding Students’ Personality

هفتة سوم

10/7/400- 16/7/400

The Impact of Peer Personality on Academic Achievement

هفتة چهارم

17/7/400- 23/7/400

The Impact of Personality Characteristics on Online Academic Experience and Performance

هفتة پنجم

24/7/400- 30/7/400

Recent trends in deep learning based personality detection

هفتة ششم

1/8/400- 7/8/400

Academic Dishonesty in online and face-to-face courses

هفتة هفتم

8/8/400- 14/8/400

Personality, learning, and satisfaction in fully online academic courses

هفتة هشتم

15/8/400- 21/8/400

 

 Influence of Personality Traits and Learning Styles on Academic Achievement

 

هفتة نهم

22/8/400- 28/8/400

 

 Gamification in Computer Programming: Effects on learning

هفتة دهم

29/8/400- 5/9/400

psychological distress and academic procrastination

هفتة یازدهم

6/9/400- 12/9/400

Personality and goal setting

هفتة دوازدهم

13/9/400- 19/9/400

Personality and Compulsive YouTube usage

هفتة سیزدهم

20/9/400- 26/9/400

Personality and procrastination:

هفتة چهاردهم

27/9/400- 3/10/ 400

Personality and Remote learning